loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 92 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

جمله های طنز و جالب

 

جمله های طنز و جالب

یکی از بزرگترین آرزوهای من در دوران تحصیل:
کاش فردا بارون نیاد، آخه ما ورزش داریم…icon smile جمله های طنز و جالب
::
::

یعنی من عاشق اینایی هستم که میان تو داروخونه و به صندوقدار هم میگن “دکتر” !
::
::
رو بچتون اسم نزارید ول کنید بزارید نیو فولدر بمونه
::
::

امروز رفتم پرونده تحصیلیم رو از دبیرستان بگیرم طرف نه ازم مدرک شناسایی خواست نه اصلا به عکس هام توی پرونده نگاه کرد !
بهش گفتم : اینجا یه کارت شناسایی از ملت نمیخوای شما ؟ شاید یکی دیگه میومد پرونده تحصیلی منو میگرفت !
برگشت گفت : این مدارکی که تو داری رو سبزی فروش سر کوچه توش تره هم نمپیچه ! آخه به درد کی میخوره ؟
خودمم قانع شدم…

 

جمله های طنز و جالب

 

جمله های طنز و جالب

 

یکی از بزرگترین آرزوهای من در دوران تحصیل:
کاش فردا بارون نیاد، آخه ما ورزش داریم…icon smile جمله های طنز و جالب
::
::

یعنی من عاشق اینایی هستم که میان تو داروخونه و به صندوقدار هم میگن “دکتر” !
::
::
رو بچتون اسم نزارید ول کنید بزارید نیو فولدر بمونه
::
::

امروز رفتم پرونده تحصیلیم رو از دبیرستان بگیرم طرف نه ازم مدرک شناسایی خواست نه اصلا به عکس هام توی پرونده نگاه کرد !
بهش گفتم : اینجا یه کارت شناسایی از ملت نمیخوای شما ؟ شاید یکی دیگه میومد پرونده تحصیلی منو میگرفت !
برگشت گفت : این مدارکی که تو داری رو سبزی فروش سر کوچه توش تره هم نمپیچه ! آخه به درد کی میخوره ؟
خودمم قانع شدم…
::
::

یکی از قوانین نیوتون میگه :
هر وسیله ای که مامانت جمع میکنه حتما گم میشه…icon smile جمله های طنز و جالب
::
::
هر جا سیفون میبینم دوس دارم درشو از بالا باز کنم شاید یه نفر برام اسلحه گذاشته باشه توش…
::
::
شما یادتون نمیاد یه زمان مد شده بود همه کوبلن می‌دوختن ! حتی مردها !
خدا رو شکر گذشت اون زمان…
::
::
آنها که سر عقل آمدند، سر عقد نیامدند !
::
::

نمیدونم این چه مَرَضیه که تا ساعت رند نشه آدم نمی تونه درس خوندنو شروع کنه

::

::
کاری که صدای زنگ یه اسمس میکنه، ده تا صدای آلارم نمی تونه بکنه…
“صبح ها در جهت بیدار شدن”
::
::
مهمون اگه حبیب خداس واسه خدا حبیبه، واسه ما عباس قادریه !
::
::
چیزی که باید به بعضیا گفت:
خواهش می کنم عزیزم شما رو مخِ ما جا داری !
::
::
همدم ما یه پشه بود که هوا سرد شد و اونم رفت…
::
::
آره تو محشری، از همه سری
تو یک افسونگری…
“مکالمه من با آینه اتاقم”icon smile جمله های طنز و جالب
::
::
دفاتر ازدواج اعلام کردند :
با هر ازدواج دائم ، یک ازدواج موقت هدیه بگیرید !
هیچکس تنها نیست حتى همسر اول !
::
::
یکی از برنامه های زندگیم واسه آینده اینه که یه انارو بازش کنم بشمرم ببینم چند تا دونه انار واقعا توشه !!! خیلی برام سؤاله …
موز رو شمردم فقط یه دونه توش بود !
::
::
عطسه گرامی :
یا بیا یا برو ! هیچ خبر داری که وقتی اون وسط گیر میکنی ، قیافه آدم چجوری میشه ؟
::
::
سلطان غم، لو باتری !
::
::
یکی از سخت ترین کارای دنیا هم اینه که موقع خوردن هندونه بین خونواده پاشی بری چتنگال بیاری…
::
::
تو مترو یا اتوبوس از یه نفر آدرس بپرسین میبینین که پونزده نفر پونزده تا آدرس کاملا مختلف میدن …
::
::
تجربه ثابت کرده اگه بالای سرِ کتری وایستی آبش دیرتر جوش میاد…
::
::
آی ننه…
استیو جابز مادر خود را اینگونه صدا می کرد !
::
::
غضنفر اومد از هواپیما پیاده بشه شلوارش افتاد ، زود کشید بالا و داد زد کجاست اون زنه که گفت کمربنداتونو باز کنین ؟ همینو میخواستی ؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 343
  • بازدید کلی : 125,168