loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 88 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس های جالب گوناگون

 

اس ام اس های جالب گوناگون

آروم زل بزن به گوشیت!
کاری ندارم! فقط خواستم بگم دیوونه همین نگاهتم!
::
::
کافیست !

عاشق ترین مرد آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت !! دوباره سیب بچین حوا

من خسته ام ، بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند . . .
::
::

خداوندا تو را سپاس

هر که به من میرسد بوی قفس میدهد

جز تو که پر میدهی تا بپرانی مرا . . .
::
::
میگن پا ستون بدنه انسانه ، ولی هیچکس نمیدونه ستون زندگی من فقط ” تویی ”
::
::
عشق چیست ؟

صاعقه ایست بین دو نگاه !

پس از آن بارش باران محبت در دل ها . . .
::
::
صدای گامهای تو ضربان زندگی من است
، با من راه بیا ، هنوز تشنه ی زنده بودنم . . .
::
::
ﻏﺮﻳﺒﻪ ﺑﻮﺩﻯ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ / ﺍﻣﺎ ﺷﺪﻯ ﻋﺰﻳﺰ ﻣﻦ

ﺗﻮ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻯ ﺑﯽ ﮐﺴﻰ / ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﯾﻰ ﺭﻓﻴﻖ ﻣﻦ

اس ام اس های جالب گوناگون

 

اس ام اس های جالب گوناگون

آروم زل بزن به گوشیت!
کاری ندارم! فقط خواستم بگم دیوونه همین نگاهتم!
::
::
کافیست !

عاشق ترین مرد آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت !! دوباره سیب بچین حوا

من خسته ام ، بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند . . .
::
::

خداوندا تو را سپاس

هر که به من میرسد بوی قفس میدهد

جز تو که پر میدهی تا بپرانی مرا . . .
::
::
میگن پا ستون بدنه انسانه ، ولی هیچکس نمیدونه ستون زندگی من فقط ” تویی ”
::
::
عشق چیست ؟

صاعقه ایست بین دو نگاه !

پس از آن بارش باران محبت در دل ها . . .
::
::
صدای گامهای تو ضربان زندگی من است
، با من راه بیا ، هنوز تشنه ی زنده بودنم . . .
::
::
ﻏﺮﻳﺒﻪ ﺑﻮﺩﻯ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ / ﺍﻣﺎ ﺷﺪﻯ ﻋﺰﻳﺰ ﻣﻦ

ﺗﻮ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻯ ﺑﯽ ﮐﺴﻰ / ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﯾﻰ ﺭﻓﻴﻖ ﻣﻦ
::
::
برایت نمیمیرم ، برایت میمانم ، میمانم تا آنجا که آخر دنیاست . . .
::
::
هر وقت به دوست داشتن فکر میکنم ، ابدیت و تمامی ش ها با نام تو بر سینه‌ ام سنجاق می‌ شود . . .
::
::
یادمان باشد قصه کودکمان را با یکی بود یکی نبود شروع نکنیم ؛ از همان اول بیاموزیم که اگر یکی نباشد دیگری هم نیست . . .
.

حکایت من حکایت کسیه که عاشق دریا بود ولی قایق نداشت ، دلباخته سفر بود اما همسفر نداشت ، کسی که زخم داشت اما ننالید ، گریه کرد اما اشک نریخت ، حکایت کسی بود که پر از فریاد اما سکوت کرد . . .
::
::
دیده در هجر تو شرمنده ی احسانم کرد / بس که شب ها گهر اشک بدامانم کرد / ماجرای دل دیوانه بگفتم با شمع / آنقدر سوخت که از گفته پشیمانم کرد .
::
::
قلب مرا آتش زدی هدیه به تو خاکسترش / این دل وفادار تو بود اما نکردی باورش .
::
::
زندگی بافتن یک قالیست ، نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی ، نقشه را اوست که تعیین کرده ، تو در این بین فقط می بافی .
::
::
ن مادرم یوسف صدایم میکرد و نه یاد دارم که پدرم تعبیری از ماه و ستاره در گوشم خوانده باشد، پس این گرگهای خوابیده در چشمانت، با پیوندی برادرانه، ازکجای قصه سر در آوردند که اینگونه پیراهن احساسم رامیدرند!
::
::
تو بردی همه هورا کشیدن حالا پاهایت را از روی خرده های دلم بردار.
::
::
دلم یک جای دنج میخواهد…

آرام… و بی تنش.جایی باید باشد؛ غیر از این کنج تنهایی!!

تا آدم گاهی آنجا آرام بگیرد.

مثلأ…آغوش تو!
::
::

آسمان جای عجیبیست نمیدانستیم / عاشقی کار غریبیست نمیدانستیم / عمر مدیون نفس نیست نمیدانستیم / عشق کار همه کس نیست نمیدانستیم .
::
::
شبی با دوست به سر بردن دو صد دنیا بها دارد / خوشا آن کس که در دنیا رفیقی با وفا دارد .

حسین نورمحمدی – ۰۹۱۳۸۱۲٫۳۶
::
::
دلت را خانه ی دریا نکردی~نگاهی برمن شیدا نکردی~درون چشم تو گم بودم افسوس~گذشت عمرم منو پیدا نکردی . . .
::
::
زندگی کاروانیست زودگذر

آهنگیست نیمه تمام

تابلویی زیبا وفریب دهنده

می سوزد ومی سوزاند

و هیچ چیزدرآن رنگ حقیقت

نمی گیرد جز (مهربانیها)
::
::

بی هیچ دلیلی “بیادت هستم”

تا نقض کنم قانونی را که هنوز

علت می طلبد…
::
::
قسمت این بود که من با تو معاصر باشم / تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم / تو پری باشی و تا آن سوی دریا بروی / من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم .
::
::
بی من اگر آرامی ، من نمی خواهم که کنارم باشی ! با شکست قلبم تو اگر پیروزی ، آرزوی دل من نیز کامیابی توست ! من تنها به تو می اندیشم که مبادا خاری به دلت ریش آرد .
::
::
سر فدای دوست کردن پیش ما دشوار نیست ، دانم این نا قابلیها قابل اظهار نیست .
::
::
گاهی وقتها چقدر ساده عروسک می شویم ، نه لبخند می زنیم نه شکایت می کنیم ، فقط احمقانه سکوت می کنیم .
::
::
اگر می دانستم عاشقی فقط یه بازیه ، یه جور دیگه بازی می کردم ، افسوس که دیگر دیر است و من در این بازی باخته ام !
::
::
کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد ! من که نه سنگ بودم نه کوه ، من چرا تنها شدم ؟
::
::
آسمان هر کس به اندازه معرفت اوست ، بی شک آسمان تو بی انتهاست !
::
::
سکوتم را بشکن…!

فضای خلوتم را بشکن…!

اما دیگر دلم را نه.
::
::
قفسم را مشکن ، تو مکن آزادم ، گر رهایم سازی ، به خدا خواهم مرد ، من به زنجیر تو عادت دارم ، تو محبت کن بگذار تا عمریست ، من بمانم چو اسیری به حریم قفست
::
::
بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی / گفتمت نامهربانی دم ز حاشا میزدی / دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر / کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی .
::
::
شاعر از کوچه ی مهتاب گذشت ، لیک شعری نسرود ، نه که معشوقه نداشت ، نه که سرگشته نبود ، سال ها بود دگر کوچه ی مهتاب خیابان شده بود .
::
::
در فصل تگرگ عاشقت میمانم ، با ریزش برگ عاشقت میمانم ، هرچند تبر به ریشه ام میکوبی ، تا لحظه مرگ عاشقت میمانم .
::
::
سر به هوا نیستم اما همیشه چشم به آسمان دارم! حال عجیبیست دیدن همان آسمان که شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای . . .
::
::
من به فردی وفا نمودم و او / پشت پا زد به عشق و امیدم / هرچه دادم به او حلالش باد / غیر از آن دل که مفت بخشیدم .
::
::
سنگینی بار خداوند آنقدر نیست که کمرت را بشکند ، فقط می خواهد تو را به زانو در آورد تا دعا کنی .
::
::
امروز…خاطراتت را سوزاندم…امابوی خوش هیزمش بیقرارم کرد، اتفاق تازه ای نیست!!!

دوباره دلتنگت شدم. . .

::
::

فرهادم و سوز عشق شیرین دارم / امید لقاء یار دیرین دارم / طاقت ز کفم رفت و ندانم چه کنم / یادش همه شب در دل غمگین دارم .

::
::

دلم دل نیست ، دریا نیست ، مرداب است که موجی هم سراغش را نمی گیرد ، نه میل زیستن دارد نه می میرد .
::
::

روزها رفت ولی یادتو کمرنگ نگشت/شبها رفت ودل ساده ی من سنگ نگشت/ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود/ یادت ازصفحه ی این خاطره کمرنگ نگشت.

::
::

به دنبال کسی هستم که با درد آشنا باشد / دلش غمگین ، خودش ساده ، کمی از جنس ما باشد .
::
::
رسم ما آوارگان ترک وفای دوست نیست / رسم ما دریا دلان خشکیدن احساس نیست / ما محبت را به نام دوست ارزان میکنیم / تا صداقت زنده است ما هم رفاقت میکنیم
::
::
در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم اصلأ به تو افتاد مسیرم که بمیرم یک قطره ی آبم که در اندیشه ی دریا افتادم و باید بپذیرم که بمیرم….

::
::

ای دوست خریدار وفایت هستم، شرمنده این لطف وصفایت هستم،آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است،یاد آر که محتاج دعایت هستم

::
::

از من پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو؟ گفتم زندگیمو.قهر کرد و رفت… ولی هیچ وقت نفهمید همه زندگیم بود.
::
::
دستهایم هنوز تو را عاشقند و به آن احساس و به آن لحظه ی پاک هم آغوشی با دستهایت حسادت می کنند ، کاش باز هم تکرار میشد نفس کشیدن در آغوش شیرین خاطره ی با تو بودن .

::
::

اینو من نباید بهت بگم، ولی تو یه عیب خیلی بزرگ داری… که نمیشه “دوستت نداشت”!
::
::
الماس وجودت بر شیشه دلم خطی کشید که پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست…
::
::
پرانتز باز (دوستت دارم… پرانتز را نبستم بگذار این حقیقت تا ابد جریان یابد
::
::
خیلی ها میگن دوری و دوستی ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی
::
::
روزگارى جاده بودم جاده اى غرق تردد / جاده اى کز رفت و آمد لحظه اى خالى نمیشد

من که بسیارى رفیقان را به آبادى رساندم / عاقبت خود ماندم و ویرانه ى تنهایى خود…
::
::
وقتی دوست داشتن پایانش از یاد بردن است به چه می توان دل، خوش کرد!؟
به چه دلخوش مانم وقتی ازھمه دیدارھا
تنھا…
خداحافظی به یادگار می ماند!
::
::
وقتی همه چیز خوب است میترسم! من به لنگیدن یک جای کار عادت کرده ام!!
::
::

می‌دونی قشنگترین احساس چه وقتیه؟ وقتی برمی‌گردی یواشکی به عشقت نگاه کنی می‌بینی که اونم داشته بهت نگاه می‌کرده…
::
::
معذرت خواهی، همیشه به این معنی نیست که تو اشتباه کردی، بلکه گاهی اوقات یعنی این که: اون رابطه بیشتر از غرورت می‌ارزه…
::
::
لعنتی تمام روزهایی که سرگرمیت بودم متاسفانه زندگیم بودی…!
::
::
گاهے فقــط یکـــ تشابـه اسم، براے چنـــــد لحظــه باعث میشـــه دقیقــاً احساســـ کُنے کـه قلبتـــ داره از تـــو سینـ ه اتـــ کنــده میشــه…
::
::

نبودن‌هایی‌ هست… که هیچ بودنی جبرانشان نمی‌کند
::
::
دست به صورتم نزن! می‌ترسم بیاُفتد نقابِ خندانی که بر چهره دارم! و بعد سیل ِ اشک‌هایم تو را با خود ببرد! و باز من بمانمُ و تنهایی…
::
::
قدر پاهایت را بدان… من به پای تو… چه شب و روز‌ها که نسوختم..!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 369
  • بازدید کلی : 125,194