loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 80 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

غم نوشته های عاشقانه

 

غم نوشته های عاشقانه

می دونی تنهایی کجاش درد داره؟ انکارش
::
::

به یاد توزندگی کردن چه کم خرج است! نه خواب میخواهد نه خوراک…
::
::

نمی دانم کجای بازی ما

اشتباه بود

که تو دیگر همبازی من نیستی

و من هنوز

گرگم به هوای تو…
::
::

گاهی باید خلوت کسی را شکست، تا بداند به یادش هستی
::
::

این روزها دلم هیچ چیز نمی خواهد

رهایم کنید

میخواهم تنها در باد سفری عاشقانه داشته باشم

دور از تمام چشمها

باد زیباترین سمفونی من است…

غم نوشته های عاشقانه

 

غم نوشته های عاشقانه

می دونی تنهایی کجاش درد داره؟ انکارش
::
::

به یاد توزندگی کردن چه کم خرج است! نه خواب میخواهد نه خوراک…
::
::

نمی دانم کجای بازی ما

اشتباه بود

که تو دیگر همبازی من نیستی

و من هنوز

گرگم به هوای تو…
::
::

گاهی باید خلوت کسی را شکست، تا بداند به یادش هستی
::
::

این روزها دلم هیچ چیز نمی خواهد

رهایم کنید

میخواهم تنها در باد سفری عاشقانه داشته باشم

دور از تمام چشمها

باد زیباترین سمفونی من است…
::
::

بسلامتی کسی که رفت بهش اس میدی توبغل یکی دیگه میخونه میگه ولش کن مزاحمه
::
::

به اندازه تمام دلتنگی هایم به من بدهکاری وعده ما روزی که دلتنگم شوی
::
::
لقمه بزرگتر از دهانت بودم،براى همین مرا خرد میکردى تا اندازه شوم…
::
::
خواب من زهر فراق تو بنوشید و بمرد.
::
::
گاه گاهی دل من

دوست دارد که برای *تو* فقط تنگ شود…
::
::
تو هم تلخ بودى
تلخ!
درست مثل قطره هاى فلج اطفالى که درکودکى به خوردم مىدادند!
غافل از اینکه این بار تلخى تو دلم را فلج کرد…
::
::
توعزیزی برایم،توبینظیری برایم،حرف دلم ب تو همین است.قلبت میماند تا آخرین نفس برایم؟
::
::
گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده ی عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله ی بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کنان نغمه سر دهم که من شیدای تو و عاشقانه دوستت دارم
::
::
بعضیا باید إنقد تو کفت بمونن که خوب تمیز شن!

::
::
شغلش این بود بیاید عاشق کند تنها بگذارد وبرود

نامرد…

نمیدانم،شاید مامور بود و معذور!
::
::

تا حالا دقت کردین همه به داد آدم میرسن هیچکس به سکوت آدم نمیرسه؟!!
::
::

گاهی هیچ کس را نداشته باشی بهتر است.

داشتن بعضی ها تنهاترت می کند.
::
::
به شانه ام میزنی که چه؟؟

تنهایی ام راتکانده باشی..!!

به چه دل خوش کرده ای؟؟

تکاندن برف از شانه ی آدم برفی!!
::
::
کوک میکنم چشمانم را روی آمدنت،

نمی آیی و من برای همیشه خواب میمانم…!
::
::
در زمانه ای که همه هرلحظه

نقاب جدیدی به چهره میزنن

و رنگ عوض میکنن،

بیا من و تو واقعی باشیم

یک رنگ، یک شکل، بی ریا…
::
::
هنوز هم از تمام کارهای دنیا …

دلبستن به دلت …

بیشتـر به دلم می چسبد ..!
::
::
نوازشم کن

نترس!

تنهایی واگیر نداره…
::
::
از سرم که بیفتی دست وپای غرورت خواهد شکست! آن روز درد شکستن را خواهی فهمید…روزی راکه از چشمت افتادم به یاد آر…
::
::
کریستوفومارلو: مرا اندکی دوست داشته باش ولی طولانی.. . . .
::
::
آرامشم در این روزها

مدیون همان انتظاریست

که دیگر از کسی ندارم…
::
::
خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی/محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی
ای دوست الهی در این عالم هستی/سرزنده بمانی و سرافکنده نباشی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 361
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 361
  • بازدید ماه : 525
  • بازدید سال : 621
  • بازدید کلی : 125,446