loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 135 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود رمان تلافی برای موبایل

نویسنده: سیمین شیردل

| www.ranginsms.ir |

دانلود رمان تلافی برای موبایل

خلاصه داستان:  مامان می خواد ازدواج کنه… نمی دونم در آیینه بود یا خودم بودم که حرف می زدم . هر چه بود خیلی سمج بود . مدام، در فضای ساکت اتاق تکرار می شد تا حقیقت تلخ را بر سرم بکوبد که در شرف انجام شدن بود. دلم می خواست از جلوی ایینه بلند شوم ؛ اما قدرت اینکار را نداشتم و همانطور پریشان، به چشمان خیره ام زل زده بودم.  

به یاد صبح افتادم. چه قدر به مادر التماس کردم. چه قدر خواهش کردم؛ اما او ناراحت و سردرگم بود. از اعتراض های من خسته شده و به ستوه آمده بود، از مخالفت هایم، از لج بازی ها و تلاش هایی که در این مدت انجام دادم تا شاید بتوانم او را از تصمیمی که گرفته منصرف کنم ، به شدت دلگیر و نا امیدانه نگاهم می کرد…

 

دانلود رمان تلافی برای موبایل

نویسنده: سیمین شیردل

| www.ranginsms.ir |

دانلود رمان تلافی برای موبایل

خلاصه داستان:  مامان می خواد ازدواج کنه… نمی دونم در آیینه بود یا خودم بودم که حرف می زدم . هر چه بود خیلی سمج بود . مدام، در فضای ساکت اتاق تکرار می شد تا حقیقت تلخ را بر سرم بکوبد که در شرف انجام شدن بود. دلم می خواست از جلوی ایینه بلند شوم ؛ اما قدرت اینکار را نداشتم و همانطور پریشان، به چشمان خیره ام زل زده بودم.  

به یاد صبح افتادم. چه قدر به مادر التماس کردم. چه قدر خواهش کردم؛ اما او ناراحت و سردرگم بود. از اعتراض های من خسته شده و به ستوه آمده بود، از مخالفت هایم، از لج بازی ها و تلاش هایی که در این مدت انجام دادم تا شاید بتوانم او را از تصمیمی که گرفته منصرف کنم ، به شدت دلگیر و نا امیدانه نگاهم می کرد…

 

حجم: ٢٦١ کیلوبایت

دانلود با لینک مستقیم

پسورد : www.ranginsms.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 287
  • بازدید ماه : 451
  • بازدید سال : 547
  • بازدید کلی : 125,372