loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 97 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

اس ام اس طعنه دار آبان ۹۱

WWW.RANGINSMS.IR

رنگین اس ام اس

بگـــذار آغوشم بـــرای همیشه یخ بـــزند
نمی خواهم کـــسی شـــال گردن اضافی اش را دور گـــردن احســـاسم بیاندازد . . . !
::
::
ای دل بی ارزش !
لامـــصب… یاد بگیر !
اگه کسی بهت گفت دوسِتـــــــ دارم
لزوما به این معنی نیست که کَسِ دیگه ای رو دوست نداره…
::
::
غمگینم… مثل مادری که آخرین سرباز بازگشته از جنگ… پسرش نیست…
::
::
دوستت دارم هایت را باور می کنم
درست مثل امضای آخر نامه هایت که می گویی خون است…
اما طعم آب انار می دهد
::
::
هنوز آنقدر ضعیف نشده ام
که خطرِ ریزشِ این کـوه را جار بزنم
اما تــــو
حوالیِ من که می رسی احتیاط کن
::
::
اجازه خدا؟ میشه ورقمو بدم؟
میدونم وقت امتحان تموم نشده! ولی خسته شدم…

 

رنگین اس ام اس

بگـــذار آغوشم بـــرای همیشه یخ بـــزند
نمی خواهم کـــسی شـــال گردن اضافی اش را دور گـــردن احســـاسم بیاندازد . . . !
::
::
ای دل بی ارزش !
لامـــصب… یاد بگیر !
اگه کسی بهت گفت دوسِتـــــــ دارم
لزوما به این معنی نیست که کَسِ دیگه ای رو دوست نداره…
::
::
غمگینم… مثل مادری که آخرین سرباز بازگشته از جنگ… پسرش نیست…
::
::
دوستت دارم هایت را باور می کنم
درست مثل امضای آخر نامه هایت که می گویی خون است…
اما طعم آب انار می دهد
::
::
هنوز آنقدر ضعیف نشده ام
که خطرِ ریزشِ این کـوه را جار بزنم
اما تــــو
حوالیِ من که می رسی احتیاط کن
::
::
اجازه خدا؟ میشه ورقمو بدم؟
میدونم وقت امتحان تموم نشده! ولی خسته شدم…
::
::
دنبال کسی نیستم که وقتی میگم میرم
بگه : “نرو!”
کسی رو میخوام که وقتی گفتم میرم
بگه : صب کن منم باهات بیام، تنهانرو
::
::
زیاد فرقی نکرده…
خودِخودشه
فقط اونی که داره باهاش قدم میزنه
”من ” نیستم
::
::
هم قــــــــــد شدیم…
خدا میداند چه چیزهایی را زیر پاهایم گذاشتم…
::
::
این روزها هوا خیلی غبار آلود است !
گرگ را از سگ نمی توان تشخیص داد !
هنگامی که گرگ را میشناسیم که دریده شده ایم . . . !
::
::
من که نقاشی ام تعریفی ندارد
لااقل خودت راهت را بکش و بـــــرو !
::
::
کاش به جای این همه باشگاه زیبایی اندام ، یه باشگاه زیبایی افکار هم داشتیم ؛ مشکل امروز ما اندام ها نیستن ، افکارها هستن !
::
::
برای با او و اوووهــ ـــا بودن چه بی طاقتی
اول من را تمام کن . . !
::
::
اسمت چی بود ؟
می خواهم بن بست های زندگی ام را به نامت کنم . . .
::
::
وقتی بنا را بر رفتن گذاشتی …
تو با هر سیب کرم خورده ای وسوسه میشوی …
پس همان بهتر که نباشی …
برو … !
::
::
دیروز با اول شخص بوده ای …
امروز با سوم شخص …
چه راحت با اشخاص رابطه داری
::
::
ساکت نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها
تمام من
تاول زده
از آشی که نخورده ام…
::
::
بعضیا رو باید همیشه تشنه محبت نگه داشت !
سیر که میشن هار میشن !
::
::
کارَت که با من تمام شد ، پرت کن بیرون مرا . . .
راحت ترم …
تا بگویی دوستت دارم . . به دروغ . . .
::
::
تمام شدن من پایان من نیست
آغاز بی لیاقتی توست …
::
::
شاید میان این همه “نامردی” باید شیطان را بستایم
که “دروغ” نگفت،جهنم را به جان خرید
اما “تظاهر” به دوست داشتن آدم نکرد…
::
::
هنوز هم با منی ، خیالت راحت ، دارمت
تو را کنار سگ های وحشی دلم بسته ام !
::
::
خائن بودن که راحته !
یه کار سخت تر مثلِ وفادار بودن و امتحان کن . . . !
::
::
احساس است…
مزرعــــه که نیست
هـــــی شخـــمش میـــــزنی لعنتــــــی…!
::
::
کاش خدا روی بعضی‌ از آدم‌ها با ماژیک قرمز علامت میگذاشت !
تا ما بدونیم باید بیشتر مطالعه شون کنیم . . .
::
::
مانند شیشه
شکستنـــــم آسان بـــود . . .
ولی
دیگـــر به مــن دست نزن
این بار زخمی ات خواهم کرد
::
::
زندگی به من آموخت که همیشه آماده دفاع از حمله احتمالیِ کسی باشم که به او محبت فراوان کردم !
::
::
آدما مترسک سر جالیز نیستن که وقتی واسه کلاغای دلت تکراری شدن عوضشون کنی ؛
پس یه کم در مورد آدما منصف باش تا مترسک یکی دیگه نشی . . . !
::
::
مخاطبهای امروزی رو هرچی بیشتر خاص کنی ؛ بی خاصیت تر میشن . . .
::
::
راحت بگم
خطای دید بود
هیچی نبودی
زیادی گنده می دیدمت..
::
::
من اگر دختر نفرین شده ی اندوهم
یا که از نسل گلی هرزه میان کوهم
تو هم آن آدمک چوبیه پیمان شکنی
که فقط لایق آتش زدنی
::
::
بالاترین سرعت تو دنیا ، سرعت نور نیست !
سرعت رنگ عوض کردن آدماست . . .
::
::
برای کسی مردم که برایم نه تب کرد ! نه سرفه و نه حتی عطسه !
::
::
از پنجره شستند چرا ؟ باران را
از یاد ببردند چرا؟ یاران را
آنها به گمان خویش روشنفکرند
باور نکنید این دغل کاران را
::
::
وفا ! یعنی این که :
بعد از رفتنت
حتی نگذاشتم کسی بفهمد مرا دور زدی !
::
::
صفحه ی آخر شناسنامه زیاد مهم نیست !
گاهی باید تو آیینه خوب نگاه کنی ببینی هنوز زنده ای یا نه !؟
::
::
نــَـمـَــکــ بَـــر زَخمــَم نَپـــــــاش
یادَت باشَـــــــــــــــــــــــد
این نَـــمَـــــکـــ هـــارا از سـَـــرِ سُـــفره ی دِلِ مَـــــن بَــــرداشتی…
::
::
برای خیانت ، هزار راه هست !
اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !
::
::
نترس جانم!
ظرفیت باور من به اندازه ی همه ی دنیاست
تو دروغت را بگو
::
::
در کودکی در کدام بازی ، راهت ندادند که امروز ، اینگونه دیوانه وار ، تشنه ی “بازی کردن ” با آدم هایی ؟!
::
::
تقصیر تو نیست، مقصر معلم دستور زبان فارسی بود:
به من نگفت که من با هر تویی ما نمیشود!
::
::
ارزش دل قد یک مورچه است:
هر دو خواسته یا ناخواسته زیر پا له میشوند.
::
::
وقتی تبر به جنگل آمد ، درختان فریاد زدند و گفتند :
نگاه کنید دسته اش از جنس ماست !
::
::
امروز به “آنهایی” می اندیشم که روی “شانه هایم” گریه کردند
و نوبت “من” که شد “شانه ” خالی کردند !
::
::
وقتی کسی اندازت نیست ، دست به اندازه ی خودت نزن . . .
::
::
نمی دانــــم
شاید فکر میکنی که فقط خودت میدانـــی
بوی گند کثافتت شهر را گرفته
حالا همه میدانند …
::
::
بعضی آدمها باید مثل جعبه ی سیگار برچسب هشدار داشته باشن
تا فراموش نکنی که دوست داشتنشون
فقط برای تو ضرر داره…
::
::
یه عده آدم نفهم هستن که میفهمن نفهم هستن ! ولی نمیفهمن که میفهمیم نفهمن !
::
::
تو خوبی ، تو ماهی ، یه دونه ای
آره…
فقط آدم هم بشی حــــلّــــــه . . .
::
::
این روزهــا ، …
هر جایی را که نگاه می کنم پـــــــــ ـر است از وجود آدم های” بی وجـــ ـود ”…
::
::
تو هَمیـــشه میگفتـــــی :
مـــــــن ، یه تار مُوی تو را به هیچ کَس نمیــــــدَهم!
اینقَدر تار های مویِ مَن را به این و آن دادی تا کَچَــــل شدم !
حـــــــالا برو دســـــت از سر کچلم بردار
::
::
جدیداً با دیوار حرف می زنم !
میدونی از شخصیتش خوشم اومده یه جورایی محکمه ! ثابته ! آرومه . . .
::
::
دل را بدنام نکنیـــــــــــــــــم …
آنچه بعضی ها در سینه دارند
کاروانسراست ؛
نه دل …
::
::
تنگی نفست رو نندا ز گردن آلودگی هوا
دلت رو ببین ، کجا گیر کرده!
::
::
می گویند : دنیا بی وفاست ؛ اما . . .
قدرش را بدانید ! من دنیای بی وفاتری هم داشته ام . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 299
  • بازدید سال : 395
  • بازدید کلی : 125,220