loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 108 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

جمله های زیبا برای اس ام اس

 

جمله های زیبا برای اس ام اس

وقتی دنبال آرزوهات میری مدام به کوله پشتیت نگاه بنداز که مبادا سوراخ باشه و چیزایی که امروز داری دوباره بشه آرزوی فردات
::
::
صدای خنده خدا را می شنوی ؟! به آنچه محال می پنداری می خندد، پس آرزو کن …
::
::
اونقدر دوست دارم که اگه بگی بمیر ، میمیرم ، یه وقت امتحان نکنی تنها میشی !
::
::
ای بشر آخر تو پنداری که دنیا مال توست، هم نپنداری که هرلحظه اجل دنبال توست، هرچه خوردی مال مور و هرچه بردی مال گور … هرچه مانده مال وارث، آنچه کردی مال توست
::
::
نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند … چشم انتظاری در دلم درد عجیبی میکند…

جمله های زیبا برای اس ام اس

 

جمله های زیبا برای اس ام اس

وقتی دنبال آرزوهات میری مدام به کوله پشتیت نگاه بنداز که مبادا سوراخ باشه و چیزایی که امروز داری دوباره بشه آرزوی فردات
::
::
صدای خنده خدا را می شنوی ؟! به آنچه محال می پنداری می خندد، پس آرزو کن …
::
::
اونقدر دوست دارم که اگه بگی بمیر ، میمیرم ، یه وقت امتحان نکنی تنها میشی !
::
::
ای بشر آخر تو پنداری که دنیا مال توست، هم نپنداری که هرلحظه اجل دنبال توست، هرچه خوردی مال مور و هرچه بردی مال گور … هرچه مانده مال وارث، آنچه کردی مال توست
::
::
نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند … چشم انتظاری در دلم درد عجیبی میکند…
::
::
زیبایی زن در لباسش ، موها و اندامش نیست، زیبایی زن را باید در چشمانش جستجو کرد. زیرا تنها راه ورود به قلبش آنجاست
::
::
ه هر جا ناتون دیدی توان باش … به سود مردم خاموش زبان باش … ستم کش را اگر دیدی برآشوب … ستمگر را چو مشتی بر دهان باش … چو افتد بر جبینت خط پیری … نکن افسردگی در جوان باش … زمانی در هوای خویش بودی … یه عمری در هوای این و آن باش
::
::
رسم دنیا اینه که اگه گریه کنی میگن : کم آورده ، اگه بخندی میگن: دیوونه است ، اگه دل ببندی تنهات میزارن ، اگه عاشق بشی دلتو میشکنن!
::
::
ما مال نداریم که هی فخر فروشیم … اموال نداریم که بر فقر بپوشیم … داریم گرانمایه ترین ثروت عالم … یک دوست که آنرا به جهانی نفروشیم !
::
::
یک نفر همره باد ، آن یکی همسفر شعر و شمیم ، یک نفر خسته ازین دغدغه ها … من یکی منتظر بوی نسیم ، همه هستیم درین شهر شلوغ .. این کفایت که همه یاد همیم …
::
::
درون دلی که پیدا نیست … پر از زندان و زندانیست … تو را محکوم دل کردم … نمیدانم دلیلش چیست … سبب شاید همین باشد … بدون تو نباید زیست
::
::
اگه امشب خیس شدی نترس ، من برات یه دریا بوس فرستادم
::
::
امروز انگار کسی آمد و هوای دلتنگی ات را ، هی در آسمان اتاقم پاشید و تو نبودی!
::
::
به سلامتی اونی که روز قیامت فقط زمین ازش شاکیه ، اونم به خاطر سنگینی معرفتشه ، به سلامتی خودت ….
::
::
گفت : دوست دارم ، هرچه گشتم مثل تو پیدا نکردم ، گفتم : خوب گشتی؟ گفت : آره ، گفتم : اگه دوسم داشتی نمیگشتی … !
::
::
ای که واست میمیرم ، بوسه ازت میگیرم .. چقدر لطیفه پوستت ، یه بوس میدی به عشقت؟
::
::
هر وقت بی هوا لبتو گاز گرفتی ، بدون یکی در حسرت بوسیدن لباته
::
::
یادت ای دوست بخیر! جان من یک دل سیر چشم در آینه بینداز و بگو : مهربانم ، ای دوست ! یادگار دیروز ، دل من سیر برایت تنگ است …
::
::
صندوقچه آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند : از “هیچ” پر است که : “یادت” افتخاریست در دارایی دلم ….
::
::
توی جمع جفا و فتنه و رنج … منم درمانده و منهای زرو گنج ، سراپا من وفایم بخش بر ۲ ، تو بی مهر وفایی ضربدر ۵
::
::
کاش ما آدمها مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن ، میفهمدیم که هر آشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره !
::
::
یادمان باشد شاید شبی آنچنان آرام گرفتیم که دیداری فردا ممکن نشد ، پس به امید فرداها “محبتهایمان” را ذخیره نکنیم …
::
::
کاش یادت نرود ، روی این نقطه پر رنگ بزرگ ، بین بی باوری آدم ها ، یک نفر میخواهد که تو خندان باشی ، نکند کنج هیاهوی زمان ، بروم از یادت !
::
::
روزهای دور از تو را هرگز نخواهم شمرد ، تا همیشه بگویم همین دیروز بود
::
::
من و تو از تبار بی کسانیم ، در این غوغا چه کس را کس بدانیم … کسی نشنیده فریاد کمک را ، کمک کن تا برای هم بمانیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 364
  • بازدید کلی : 125,189