loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 85 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

متن آهنگ آخر دنیا از مهران فهیمی

 

متن آهنگ آخر دنیا از مهران فهیمی

چقدر خوشحال بودم آخر دنیا … رسید اما بازم باید بمونم من
بدون تو تک و تنها
تو که نیستی همش دنیای من تاریک تر میشه
نمی تونم بمونم منتظر
تا آخر دنیـــا
نمی تونم بمونم منتظر
تا آخر دنیـــا…

متن آهنگ آخر دنیا از مهران فهیمی

 

متن آهنگ آخر دنیا از مهران فهیمی

چقدر خوشحال بودم آخر دنیا … رسید اما بازم باید بمونم من
بدون تو تک و تنها
تو که نیستی همش دنیای من تاریک تر میشه
نمی تونم بمونم منتظر
تا آخر دنیـــا
نمی تونم بمونم منتظر
تا آخر دنیـــا…
.
تو خورشیدی که ذوبم میکنی
با گرمی دستات
از این دوری زمستون اومد و
جون میدم از سرما
دلم دوره وجود تو .. داره یه عمره می گرده
تو عشقت رو بگیری از زمین
وای میسته از فردا
تو که نیستی همش دنیای من تاریک تر میشه
نمی تونم بمونم منتظر
تا آخر دنیـــا
نمی تونم بمونم منتظر
تا آخر دنیـــا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 466
  • بازدید سال : 562
  • بازدید کلی : 125,387