loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 95 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (1)

اس ام اس غمگین تنهایی آذر ۹۱

دل نوشته های عاشقانه با مضمون تنهایی… 

 

اس ام اس غمگین تنهایی آذر ۹۱

حاصل عشق مترسک به کلاغ، مرگ یک مزرعه است !
::
::
کوه چون سنگ بود تنها شد ؟ یا چون تنها بود سنگ شد؟ من که نه سنگ بودم و نه کوه ، چرا تنها شدم ؟
::
::
هی کافه چی ! میزهایت را تک نفره کن ! نمیبینی همه تنهاییم؟!
::
::
دارم دق میکنم دلتنگم ، بازم با درد میجنگم ، بازم میرم توی دنیام ، تو اونجا هستی تو چنگم ، تو دنیام مثل خورشیدی ، به من گرما می بخشی ، تو دنیام چشمای مستت منو باز میکنه وحشی ، من این جنون بیحد رو با تو حس میکنم هردم، تو این تلقین مصنوعی با حضور تو من زنده ام ، میخوام با تو برم دورشم از این بی همدلی و غم ، برم با تو بازم تو اوج ، بازم بگم که پابندم ، توی دنیای من با تو ، دیگه هیچ زخمی کاری نیست ، همه قفلارو وا کردم با دستایی که خالی نیست ، تو دستت رو به من دادی منم دستاتو بوسیدم، بدون با گرمای دستات به دنیام باز نفسم میدم
::
::
اشک چشام جمع شده، یواش یواش سنگ شده، خبر داری چه اندازه، دلم برات تنگ شده
::
::
کاش میفهمیدی قهر میکنم تا دستم را محکم تر بگیری و بلند تر بگویی بمان ، نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی هرطور راحتی ….
::
::
دوباره سیب بچین آدم، همه خسته ایم! بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند!…

 

اس ام اس غمگین تنهایی آذر ۹۱

دل نوشته های عاشقانه با مضمون تنهایی… 

 

اس ام اس غمگین تنهایی آذر ۹۱

حاصل عشق مترسک به کلاغ، مرگ یک مزرعه است !
::
::
کوه چون سنگ بود تنها شد ؟ یا چون تنها بود سنگ شد؟ من که نه سنگ بودم و نه کوه ، چرا تنها شدم ؟
::
::
هی کافه چی ! میزهایت را تک نفره کن ! نمیبینی همه تنهاییم؟!
::
::
دارم دق میکنم دلتنگم ، بازم با درد میجنگم ، بازم میرم توی دنیام ، تو اونجا هستی تو چنگم ، تو دنیام مثل خورشیدی ، به من گرما می بخشی ، تو دنیام چشمای مستت منو باز میکنه وحشی ، من این جنون بیحد رو با تو حس میکنم هردم، تو این تلقین مصنوعی با حضور تو من زنده ام ، میخوام با تو برم دورشم از این بی همدلی و غم ، برم با تو بازم تو اوج ، بازم بگم که پابندم ، توی دنیای من با تو ، دیگه هیچ زخمی کاری نیست ، همه قفلارو وا کردم با دستایی که خالی نیست ، تو دستت رو به من دادی منم دستاتو بوسیدم، بدون با گرمای دستات به دنیام باز نفسم میدم
::
::
اشک چشام جمع شده، یواش یواش سنگ شده، خبر داری چه اندازه، دلم برات تنگ شده
::
::
کاش میفهمیدی قهر میکنم تا دستم را محکم تر بگیری و بلند تر بگویی بمان ، نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی هرطور راحتی ….
::
::
دوباره سیب بچین آدم، همه خسته ایم! بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند!…
::
::
یک عمر قفس بست مسیر نفسم را … حالا که دری هست مرا بال و پری نیست … حالا که مقدر شده آرام بگیرم … سیلاب مرا برده و از من اثری نیست … بگذار که درها همه بسته بمانند … وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست
::
::
این چه حسی است ؟ کاش میگفتی چیست، آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست !
::
::
دوستت دارم ، حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ ، در حسرت یافتنت ، تمام پس کوچه ها را ، زیر باران قدم بزنم !
::
::
شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم … خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم … خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو میمیرم … در این تنهایی مطلق که میبندد به زنجیرم ….
::
::
گفتم : خدایا همنشینم باش ، گفت : من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنند ؛ گفتم : چه آسان به دست می آیی ، گفت : پس ساده از دستم مده!
::
::
زیباترین سلام دنیا ، طلوع خورشید است ، آنرا بدون غروبش تقدیم شما میکنم
::
::
همرنگ تمام آروزهای منی … غارتگر قلب و جان و دنیای منی … دور از نفس کشیدنم ممکن نیست … من ماهی تشنه ام تو دریای منی ….
::
::
به کلبه کوچک دلم دعوتت میکنم ، تا بدانی در اجاق سرد دلم چیزی جز یاد تو نیست
::
::
نفس بده که برایت نفس نفس بزنم … نفس به جز تو نخواهم برای کس بزنم … مرا اسیر خودت کرده ای دعایی کن … که آخرین نفسم را برای تو بزنم
::
::
مرا ببخش اگر به تو پیله کردم ، قدری طاقت بیاوری پروانه میشوم و میروم !
::
::
گفتن کلمه (دوستت دارم) یک ثانیه طول میکشه ، توضیح (دوستت دارم) سه تا چهار ساعت طول میکشه ! ولی ثابت کردنش یک (عمر) طول میکشه …..
::
::
چه فرقی هست بین من که اینجام و تنهام و قلبم پر ز نامردی های دنیاست ، با تو دلبر شیرین زبانم که غرق عشق و مستی میشوی و میروی و پشت پا میزنی به هرچی که داشتیم !؟
::
::
قلابت را بدون طعمه بیانداز ، اینجا پر از ماهی هاییست که از زندگی سیرند!
::
::
به سلامتی اونی که واسه رفتنش گریه کردی … اون رفت واسه رفیقاش تعریف کرد، و با هم خندیدند….
::
::
اینکه سرت هر بار با یکی گرم باشه دلیل بر ارزشت نیست، آنقدر بی ارزشی که خیلی ها اندازه تو هستند!
::
::
اگر دلت گرفت سکوت کن ، این روزها هیچ کس معنی دلتنگی را نمیفهمد !
::
::
آمدی چه زیبا ، گفتم دوستت دارم چه صادقانه ، پذیرفتی چه فریبنده . نیازمندت شدم چه حقیرانه ، به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی چه ناجوانمردانه . واژه غریب خداحافظ به میان آمد چه بی رحمانه ، و من سوختم چه عاشقانه!
::
::
از سالها تقویم میماند ، و از من استخوانهایی که تو را دوست داشتند …
::
::
مترسک به کلاغ گفت: هرچی میخوای نوکم بزن اما تنهام نذار
::
::
عمیقترین درد در زندگی مردن نیست ، پنهان کردن قلبی است که به بدترین شکل شکسته باشد
::
::
چکار کرد این دل ساده ام ! که اینگونه از چشمای تو افتاده ام ؟؟
::
::
زخمهایم به طعنه میگویند ، دوستانت چقدر بانمک اند !
::
::
این تو نیستی که مرا از یاد برده ای ، این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند
::
::
جلوی بعضی از خاطره ها باید نوشت ؛ خطر ریزش اشک ، آهسته به یاد آورده شود!
::
::
ای صمیمانه ترین آیه مهر ، با صمیمانه ترین یاد به یادت هستم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط camp98 در تاریخ 1391/09/17 و 10:13 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه مایل به تبادل لینک با ما هستید به سایت ما یری بزنید


کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 363
  • بازدید کلی : 125,188