loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 84 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس تنها بودن غمگین

 

اس ام اس تنها بودن غمگین

از خداوند چیزی را برایت میخواهم که جز خدا در باور هیچکس نگنجد
::
::
در جاده ی زندگی قدم میزدم همه جا ۲ رد پا دیدم ، جای پای من و خدا. به سخترین لحظه ها که رسیدم فقط یک جای پا دیدم، گفتم: خدایا مرا در سخت ترین لحظه ها رها کردی؟ ندا آمد: تو را در سخت ترین لحظه ها به دوش کشیدم
::
::
رفتی و ندیدی که محشر کردم … با اشک تمام کوچه را تر کردم … دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد … وابستگیم را به تو باور کردم
::
::
در همین حوالی کسانی هستند که تا دیروز میگفتند بدون تو حتی نفس هم نمیتوانم بکشم، ولی امروز در آغوش دیگری نفس نفس میزنند!
::
::
همه بغض من تقدیم غرورت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد…

اس ام اس تنها بودن غمگین

 

اس ام اس تنها بودن غمگین

از خداوند چیزی را برایت میخواهم که جز خدا در باور هیچکس نگنجد
::
::
در جاده ی زندگی قدم میزدم همه جا ۲ رد پا دیدم ، جای پای من و خدا. به سخترین لحظه ها که رسیدم فقط یک جای پا دیدم، گفتم: خدایا مرا در سخت ترین لحظه ها رها کردی؟ ندا آمد: تو را در سخت ترین لحظه ها به دوش کشیدم
::
::
رفتی و ندیدی که محشر کردم … با اشک تمام کوچه را تر کردم … دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد … وابستگیم را به تو باور کردم
::
::
در همین حوالی کسانی هستند که تا دیروز میگفتند بدون تو حتی نفس هم نمیتوانم بکشم، ولی امروز در آغوش دیگری نفس نفس میزنند!
::
::
همه بغض من تقدیم غرورت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد…
::
::
هنوز نیامده ای خداحافظ؟ تقصیر تو نیست همیشه همینگونه بوده ، برو … اما من پشت سرت دست نه، دل تکان میدهم …
::
::
مدام گفت : خیالت تخت ، من وفادارم! و من چه ساده لوحانه خیالم را تختی کردم برای عشق بازی او با دیگری …
::
::
گاه دلتنگ میشوم دلتنگتر از همه دلتنگی ها ، گوشه ای می نشینم و حسرت ها را میشمارم و باخت ها را و صدای شکستن ها را . نمیدانم من کدامین امید را ناامید کرده ام و کدام خواهش را نشنیده ام و به کدامین دلتنگی خندیده ام که چنین دلتنگم خدایا …
::
::
غروب برات چه سخته … وقتی غریبه باشی … وقتی عزیزی داری … ولی پیشش نباشی
::
::
چقدر ابریم ! کاش میشد ببارم ، برای چشمهایم بهانه سراغ نداری؟ نبارم اگر پشت این بغض خفه میشوم …
::
::
درد داره؛ یکی میشه همه ی زندگیت ! ولی … هیچ جای زندگیت حضور نداره !!
::
::
آن شب که شد زندگی ما آغاز … آغاز شد افسانه ی این سوز و گداز … دادند به ما دلی ، گفتند بسوز … دیدند که سوختیم ، گفتند بساز !
::
::
یه پیامی میفرستم به امید پیام تو … نه اینکه بخونی و بگی بی خیال تو !
::
::
باید از بهترین دوست ترسید! چون هیچکس روح تو را آنقدر عریان ندیده که جای دقیق زخم ها را بداند
::
::
نتیجه زندگی ، چیزهایی نیست که جمع میکنیم، بلکه قلبهایی است که جذب میکنیم
::
::
گاهی باید عاقلانه زندگی کرد نه عاشقانه …
::
::
ز دیدارت اگر دورم دلیل بی وفایی نیست ، وفا آن است که نامت را همیشه زیر لب دارم
::
::
گل اگر خشک شود ساقه ی آن می ماند ، دوست اگر دور شود خاطره اش می ماند
::
::
تا که از جانب دوست نباشد کششی … کوشش عاشق بیچاره بدون اثر است
::
::
وقتی که لبت برابرم واقع شد … دیدی که لبم به بوسه ای قانع شد … قانون اساسی دلم گفت ببوس … شورای نگهبان لبم مانع شد !
::
::
گنج قارون واسه قارون مارو چه به مال دنیا … گنج من یه تار موته، نمیدم به کل دنیا
::
::
وقتی دلتنگ میشم میام پشت قلبت در میزنم ، پس هر وقت قلبت میزنه بدون دلتنگتم
::
::
با گوشیت چیکار کردی ؟ زنگ میزنم میگه : مشترک مورد نظر خوشکله ، بوس کردنش مشکله !
::
::
آنقدر دوست دارم که تو کتاب جا نمیشه … پی چاره ام ، با حرفای الفبا نمیشه … من که هیچ، ساعتمم دیوونته ، دروغ که نیست … تو از اون روزی که رفتی خوابیده ، پا نمیشه
::
::
کنار آشنایی تو آشیانه میکنم … فضای آشیانه را پر از ترانه میکنم … کسی سوال میکند برای چه تو زنده ای … و من برای زندگی تو را بهانه میکنم
::
::
بیا در یک غروب دلشکسته از این آوارگی قابی بگیریم … اگر این سرنوشت ما را جدا کرد به یاد هم، برای هم بمیریم
::
::
غزال خوش غزل تویی … شیرین تر از عسل تویی … بین تموم آدما … نگین بی بدل تویی
::
::
گرچه جانم رود از دست در این کنج قفس … مهرت از دل نرود تا که مرا هست نفس
::
::
گرچه آلوده دنیای غریبم اما ، سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم … دل من عاطفه را میفهمد ، به خودم میبالم، با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم
::
::
گاهی هزاران کس برای باریدن باران دعا میکنند، غافل از اینکه خدا به فکر بچه ایست که چکمه هایش سوراخ است !
::
::
پدر ژپتو به پینوکیو گفت : چوبی بمان، آدمها سنگی هستند، دنیایشان قشنگ نیست !
::
::
در زندگی نه گل باش که اسیر خاک شود و نه باران باش که به خاک بیفتی ! خاک باش که گل از تو بروید و باران به خاطر تو ببارد …
::
::
قانون آخر نیوتن: زمین اصلا جاذبه ندارد … سیب ها به عشق شما میفته …
::
::
کودکی اندیشید که خدا چه میخورد، چه میپوشد و در کجا منزل دارد؟ ندایی آمد که : او غم بندگانش را میخورد ، گناهانشان را میپشود و در قلب شکسته آنان ساکن است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 350
  • بازدید کلی : 125,175