loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 63 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های اربعین ۹۱

 

جدیدترین اس ام اس های اربعین ۹۱

زینب جان؛
شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما
بی حسین شدن تو بود و شرمنده تر آنکه
تو بی حسین شدی و ما حسینی نشدیم!
اربعین سید وسالار شهیدان تسلیت باد
::
::
باور کن گلم!
من همان زینبم. همان زینبی که ،زیر آفتاب نگاه تو گرم میشد..
همان زینبی که از طنینِ صدایِ تو جان می گرفت..
همان زینبی که روزش را با زیارتِ تو آغاز میکرد و شبش را چراغِ یاد تو به پایان می بُرد..
باور کن همان زینب،همان خواهر.. چــهـــل روز است که تو را ندیده..
بلند شو برادر گلم.. چرا جوابم را نمی دهی؟تو که همیشه به احترامِ حضورِ من می ایستادی..
حالا چه شده که جوابم را نمی دهی؟
آه.. چه توقعی دارد زینب از تو.. آخر تو که……
چه کشیدم برادر! فقط یادو نامِ خدا و تو ،جدمان و پدر و مادرمان قوتِ قلبمان شده بود..
اَمان از تاریکیِ شام.. ستاره ی سه ساله ی تو آنجا را روشن کرد.. در این چــــهــــل روز یک لحظه نوازشِ صدایِ تو گوشم را تنها نگذاشت..
دستِ حمایتت را بر روی شونه هایم احساس می کردم و یک آن خودم را بی تو ندیدم….
یا حســیــن(ع)،یا زیـنـب(س) مقدس ترین عشقِ دنیا در دل شماست..
“یا لثارات الحسین(ع)” اربعین حسینی بر عاشقان تسلیت…

جدیدترین اس ام اس های اربعین ۹۱

 

جدیدترین اس ام اس های اربعین ۹۱

زینب جان؛
شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما
بی حسین شدن تو بود و شرمنده تر آنکه
تو بی حسین شدی و ما حسینی نشدیم!
اربعین سید وسالار شهیدان تسلیت باد
::
::
باور کن گلم!
من همان زینبم. همان زینبی که ،زیر آفتاب نگاه تو گرم میشد..
همان زینبی که از طنینِ صدایِ تو جان می گرفت..
همان زینبی که روزش را با زیارتِ تو آغاز میکرد و شبش را چراغِ یاد تو به پایان می بُرد..
باور کن همان زینب،همان خواهر.. چــهـــل روز است که تو را ندیده..
بلند شو برادر گلم.. چرا جوابم را نمی دهی؟تو که همیشه به احترامِ حضورِ من می ایستادی..
حالا چه شده که جوابم را نمی دهی؟
آه.. چه توقعی دارد زینب از تو.. آخر تو که……
چه کشیدم برادر! فقط یادو نامِ خدا و تو ،جدمان و پدر و مادرمان قوتِ قلبمان شده بود..
اَمان از تاریکیِ شام.. ستاره ی سه ساله ی تو آنجا را روشن کرد.. در این چــــهــــل روز یک لحظه نوازشِ صدایِ تو گوشم را تنها نگذاشت..
دستِ حمایتت را بر روی شونه هایم احساس می کردم و یک آن خودم را بی تو ندیدم….
یا حســیــن(ع)،یا زیـنـب(س) مقدس ترین عشقِ دنیا در دل شماست..
“یا لثارات الحسین(ع)” اربعین حسینی بر عاشقان تسلیت…
::
::
کربلا نشان داد که با شکیبایی در عطشی کوتاه؛ ….می توان همیشه ی تاریخ را سیراب کرد …
::
::
ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻣﯿﻦ ﻭﺯﻣﺎﻥ ﺑﺮ ﮐﺮﺑﻼ ﻣﯽﮔﺮﯾﻨﺪ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﺮﺑﻼ ﺑﺮ
ﺯﯾﻨﺐ ) ﺱ (
ﺩﺭﺩ ﺯﯾﻨﺐ ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ….
::
::
هر وقت سیلی خوردی بگو (یا زهرا)
هر وقت دستت رو بستند بگو (یاعلی)
هر وقت بی یاور شدی بگو (یا حسن)
هر وقت آب خوردی بگو (یاحسین)
اما اگر تشنه شدی ، آب نخوردی ، دستتو بستند ، بی یاور شدی ، سیلی خوردی بگو (امان از دل زینب)
::
::
و همچنان لذت میبرم که هنوز مشکیاتونو در نیاوردید، صورتتون رو نتراشیدید..
اجرتون با حسین ابن علی..
::
::
تمام میشود..
خیلی راحت..
جارو می کشند روی همه ی شمع ها، و لیوان هایی که می چینند سر جایشان..
دلم برای این محرم تنگ میشود..زیاد
::
::
سلام بر مظلومیتت بعد هزاران سال
سلام بر تو امام حسین
سلام بر تو که هنوز تو را به تشنه لب بودنت می شناسند
سلام بر تو که یادمان رفت برای چه جنگیدی
سلام بر تو که ندانسته و دانسته تو را تنها برای خویش خواسته ایم و هر گونه که منفعت بوده از تو گفته ایم
سلام بر تو که زیر خروار ها خرافات ما جا مانده ای
سلام بر تو که سعی کردیم با انکار تو ، خود را بزرگ کنیم
سلام بر تو که جانت را در راه دین فدا کردی و ما دین را در راه خود
سلام بر تو ای جانم….
::
::
پیچیده شمیمت همه جا این تن بی سر !
چون شیشه عطری که درش گم شده باشد
::
::
امروز روزیه که بعداز سه صبح و شب پیکر شهدای کربلا دفن میشه..
سه روز روی خاک سوزان کربلا بودند..
به اما زین العابدین (ع) عرض کردند: یا علی ابن الحسین پیکرها قابل شناسایی نیستند، .. نه سر دارند.. نه پیراهن..
امام فرمودند: تک تکشون رو خودم شناسایی میکنم..
اون پیکری که کنار علقمه ست پیکر عموی رشیدم عباس(ع) است..
اون پیکر بی سر تو گودال قتلگاه پیکر بابای غریبم حسین (ع) است..
::
::
بصیرت یعنی بدانیم شمری که سر امام حسین (ع) را برید همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت پس باید به ساختن خود پرداخت تا بتوانیم از همه جهات چه مرد و زن بصیرت به خانواده و امام زمان عج داشته باشیم و شمر و معاویه و عایشه زمان خود نباشیم..
::
::
۲۰ سال از خدا عمر گرفتم
تازه امسال واقعه دشت نینوا رو درک کردم
تا حالا هیچوقت تو محرم گریه نکرده بودم
ولی امسال واقعا از ته قلبم گریه کردم
خدا قبول کنه
::
::
من اگرنقاش بودم کربلارامیکشیدم یک بیابان لاله ی سرخ نینوارامیکشیدم دشتی ازگلهای پرپرنقشی از حلقوم وخنجرنقشی از عباس حیدراشکی از طفلان زینب منظر نور هدایت کربلارا میکشیدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 335
  • بازدید سال : 431
  • بازدید کلی : 125,256