loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 77 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

بهترین اس ام اس های عاشقانه

 

بهترین اس ام اس های عاشقانه

گاه سرسری رد شو و زندگی کن…دقت،”دق ت” میدهد!
::
::

تا دیروز …هرچه می نوشتم عاشقانه بود !از امروز …هرچه بنویسم صادقانه است !عاشقانه دوستت دارم …
::
::
بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه ، چشمانت را از من دور کند و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد.
::
::
نزر کردم اگر نیایی پیاده از یادت برم…
::
::
کدام آدم و حوا ما حاصل یک جهش در ژن آفتاب پرستیم اینگونه که به سرعت رنگ عوض میکنیم!
::
::
میگوید:آخرخنده گریه است…
بهانه ای جورکن بخندم!
بغضی درگلودارم!

بهترین اس ام اس های عاشقانه

 

بهترین اس ام اس های عاشقانه

گاه سرسری رد شو و زندگی کن…دقت،”دق ت” میدهد!
::
::

تا دیروز …هرچه می نوشتم عاشقانه بود !از امروز …هرچه بنویسم صادقانه است !عاشقانه دوستت دارم …
::
::
بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه ، چشمانت را از من دور کند و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد.
::
::
نزر کردم اگر نیایی پیاده از یادت برم…
::
::
کدام آدم و حوا ما حاصل یک جهش در ژن آفتاب پرستیم اینگونه که به سرعت رنگ عوض میکنیم!
::
::
میگوید:آخرخنده گریه است…
بهانه ای جورکن بخندم!
بغضی درگلودارم!
::
::
هروقت گریه میکنم سبک میشوم….
عجب وزنى دارد چند قطره اشک..!
::
::
همیشه اشکتو عشقتو احساستو قلبتو قربونی کسی کن که تو تنهائیات یه دقیقه از عمرشو قربونیت کنه نه تو اوج خوشی آویزون دل بی غمت باشه.
::
::
آغوش گرمم باش بگذارفراموش کنم لحظه هایی راکه درسرمای بی کسی لرزیدم…
::
::
کاش می فهمیدی که تــــــــــو از دید من زیبا بودی ؛
دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند ،
و تـــــــــو چه اشتباهی مغرور شدی…
::
::
کهنه فروشی تو کوچمون دادمیزد چراغ کهنه می خریم وسایل شکسته می خریم بی اختیار دادزدم قلب شکسته هم میخری؟گفت اگه ارزش داشت که نمیشکستنش…
::
::
پرندگان آنقدر سرگرم دانه خوردن میشوند که پریدن را از یاد می برند گاهی سنگ کودکی بازیگوش یادآور پرواز است!
::
::
خندیدن خوب است
قهقهه عالیست
گریستن آدم را ارام میکند
امــــا….
لعــنـــت بر بغــــض…
::
::
نه به دیروزهایی که بودی فکرمیکنم و نه به فرداهایی که شاید بیایی..!
میخواهم امروز را زندگی کنم…
خواستی باش…
نخواستی نباش…
::
::
یه وقتایی که دلت گرفته.
بغض داری،آروم نیستی!
دلت براش تنگ شده…
حوصله ی هیچکس رو نداری!
به یاد لحظه ای بیفت که اون همه ی بی قراری های تو رو دید…
اما…
چشماشو بست و رفت…!
::
::
خیلی دلم گرفته…
بغضی تو گلوم داره خفه ام میکنه…
خسته ام از بودن آدمهایی که تنها حسی که بهم نمیدن. بودنشونه…
::
::
امروز و فرداهایم و پس فرداها! همه و همه…
خراب شده اند…
بعد از تو…
برگرد…
::
::
تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند!
شنیدنش کافی نیست!
باید لمسش کرد…
::
::
چه فرقی دارد…
شهرما خانه ی ما باشد یا نباشد؟
وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه!
::
::
در جمع من و این بغض بی قرار..
جای تو خالیست…
::
::
کوتاهترین قصه ی دنیا:
رفت…!
::
::
دنیا?اصل دارد: خاطرات،غم وعشق.با اولی زندگی کن ودومی روبه خاطر سومی تحمل کن.
::
::
زندگی قانون باورها ولیاقتهاست،همیشه باورداشته باش لایق بهترینهایی
::
::
خنده های توآرزوهای من است بخندتابرآورده شوند.
::
::
به اندازه تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریامیزنه دوست دارم
::
::
شبی ساقی زمن پرسیدکه جاناآرزویت چیست؟بگفتم شادی عزیزم که جزاوآرزویی نیست
::
::
قلبم فدای عزیزی که دنیایی ازدلتنگی رابه امیدیک لحظه دیدنش به جان میخرم
::
::
اگرنسیمی شانه هایت رانوازش کردبدان هوای دل من است که به یادت می وزد
::
::
دوست داشتن ساده ست باورکردنش سخت،توساده باورکن که من سخت دوست دارم
::
::
شایدباهم بودن سخت تکرارشودامابه یادهم بودن راهرلحظه میتوان تکرارکرد
::
::
زندگى…
چه باخلاف
چه بى خلاف
چه برخلاف
میگذرد…
::
::
نه کسى منتظراست،نه کسى چشم به راه،نه خیال گذرازکوچهءما داردماه،بین عاشق شدن ومرگ مگرفرقى هست؟وقتى ازعشق نصیبى نبرى غیرازآه…
::
::
این روزهاپرم ازلحظه هایى که دوستشان ندارم…
::
::
از ترس فاسد شدن دلت را حراج نکن
خشک کردن هنوز هم جواب میدهد
::
::
درد دل که میکنی;
ضعف هایت،دردهایت را میگذاری توی سینی
وتعارف میکنی که هر کدامش را که می خواهند بردارند;
تیز کنند…
تیغ کنند…
وبزنند به روحت…!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 291
  • بازدید کلی : 125,116