loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 82 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

متن های غمگین و گریه آور

 

متن های غمگین و گریه آور

دلم میگیرد وقتی میبینم تو تمام شعرهای من بودی
ومن جوکی برای خندهایت
::
::
قلاده سگها را باز کرده ام امشب،در حوالی قلب من پرسه نزن..
::
::
لیاقتت همون گوسفندایی هستن ک شبا میشماری تا خوابت ببره…
نه شب بخیری ک من هرشب بهت میگفتم..
::
::
عاشقی شور نمیخواد!
شعور میخواد..
::
::
آنچه ازمن تا تو گسترده گشته:فاصله نیست،دنیائیست پرازدلتنگی…
::
::
شلام
من یه جوجوی کوشولوأم !
هوا شرده،بف میاد
میزالی توقلبت بمونم؟
::
::
من رو که میزارین توی قبر ، بزنین رو شونم و بگین : هی رفیق ! سخت گذشت ولی دیدی که گذشت . . . !
::
::
گاهی آدم دربیست سالگی میمیره ولی درهفتادسالگی به خاک سپرده میشه

متن های غمگین و گریه آور

 

متن های غمگین و گریه آور

دلم میگیرد وقتی میبینم تو تمام شعرهای من بودی
ومن جوکی برای خندهایت
::
::
قلاده سگها را باز کرده ام امشب،در حوالی قلب من پرسه نزن..
::
::
لیاقتت همون گوسفندایی هستن ک شبا میشماری تا خوابت ببره…
نه شب بخیری ک من هرشب بهت میگفتم..
::
::
عاشقی شور نمیخواد!
شعور میخواد..
::
::
آنچه ازمن تا تو گسترده گشته:فاصله نیست،دنیائیست پرازدلتنگی…
::
::
شلام
من یه جوجوی کوشولوأم !
هوا شرده،بف میاد
میزالی توقلبت بمونم؟
::
::
من رو که میزارین توی قبر ، بزنین رو شونم و بگین : هی رفیق ! سخت گذشت ولی دیدی که گذشت . . . !
::
::
گاهی آدم دربیست سالگی میمیره ولی درهفتادسالگی به خاک سپرده میشه
::
::
دوستت دارم به اضافه ى سه نقطه …
تا بدانى من ودوستت دارم هایم امتداد داریم درتو تا همیشه مثل همین سه نقطه.
::
::
من حالم اونقدرام ک فکر میکنی خوب نیست
تابلوئه فتوشاپه!!
::
::
این روزها ک نیستی
همه هوایم را بیشتر دارند
ولی من نه هوا
نه دیگران
و نه هوای دیگران را میخواهم
تورا میخواهم لعنتی..
::
::
اگر این بار دلم را
با حرفهایت
بازخم زبانهایت
با نیش وکنایه هایت بشکنی
وجودم را نادیده بگیری
دیگر حتی استخوانی سمتت پرت نمیکنم
چه برسد ب اینکه
دل دهم،قلوه ک نه
آشغالی از دوستت دارم های سوری ات را تحویل بگیرم…
::
::
ترک کردن آدمها هم آدابی دارد!
اگر آداب_ ماندن نمیدانید لااقل درست ترکشان کنید،
تا ترک بر ندارند…
::
::
باگفتن یک”عزیزم جایت خالی ست”
نه جای من پر میشود
ونه از عمق شادی هایت کمتر..
فقط دلخوش میشوم
ک هنوز بودو نبودم برایت مهم است..
::
::
من برای سالها مینویسم
سالها بعد ک چشمانت عاشق میشوند..
افسوس ک قصه مادر بزرگ راست بود همیشه یکی بود یکی نبود..
::
::
ب بعضی ها آنقدر بها میدی
که یه روز خودتم دیگه
نمی تونی بخریش..
::
::
دوست عزیز زیادم بپیچی هرز میشی،
حالا از ماگفتن بود
هرزم ک بشی غیرقابل استفاده ای..
::
::
بدترین چیز اینه که محبت مادرو با هان وچیه و…
جواب بدیم!
بعد زنگ_ یه غریبه که فقط هوسه با جاااانم جواب بدیم..
::
::
بعضی ضربه ها نمیبره
زخم نمی کنه
حتی خراش هم نمی ندازه
فقط دردت میاد
اونقدر که نفست رو بند میاره
::
::
شاید خاص بود
اما خاصیت نداشت…
::
::
فلسفه
دکارت یک چیزی برای خودش گفته که می اندیشم پس هستم
نه جانم
فلسفه ی وجودی این است
گریه میکنم
پس نیستی…
::
::
کاش من گاهی مرد بودم
میشد تنهایی ام را به خیابان بیاورم
سیگاری دود کنم ونگران نگاه های مردم نباشم
کاش من گاهی مرد بودم
میشد شادی ام را…به کوچه هابریزم…باصدای بلند بخندم وهیچ ماشینی…برای سوار کردنم…
ترمز نکند…
::
::
نه چای_ گس_ فنجانم می چسبد
نه تلخی_ شکلات
نه…دیگر هیچ مزه ای
به نابی_ طعم_ بودنت نخواهد بود..
::
::
خسته ام
یک قلم لطفا میخواهم خودم را خط خطی کنم..
::
::
دست
همیشه ب معنای آغوش نیست
گاهی فقط امنیت است
مثل”دستهای” پدر..
::
::
عمری فرشته هم باشی یک اشتباه. . . فقط یک اشتباه ازتو ببینند. . .تا ازتوابلیس بسازند.
::
::
ارزش قطره های باران راگلهای تشنه میداند. وقدردوستا ن خوب را دلهای تنگ؟
::
::
مــلــودرام مســخره ای بــود زنــــدگـی!ایــن را تمــام منتــقدان ابــراز کــرده انــد ! داستــان تکــراری،ســکانس هــای اشتــباه،و پــایــان
آبــکی !ای خــــــــــــــــدا… ازخــــودت دفــاع نمــی کنــی ؟
::
::
عزیزم فقط یک لحظه خودت را
تصور کن بی او،درد دارد نه؟حالا
بفهم چی کشیدم بی تو…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 511
  • بازدید سال : 607
  • بازدید کلی : 125,432