loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 111 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه درباره باران

جمله های زیبای عاشقانه درباره باران

www.ranginsms.ir

جمله های عاشقانه درباره باران

چتر نمی‌خواهد هوای بارانی، تو را می‌خواهد !
::
::
کمی آرام تر باران…
او دیگر کنارم نیست !
::
::
زیر بارانم بی چتر …
تنها بینی سرخم لو میدهد مرا که باریده ام همراه ابرها، اما…
تابلوی قشنگی شده ایم: من و جاده و باران !
::
::
باران ببار … ببار که شاید پس از بارش تو به یادش رنگین کمانی در دلم برپا شود !
::
::
باران ! باران ! با تو قراری دارم
یک لحظه مبار با تو کاری دارم
وانگاه چنان ببار ، کابم ببرد
من در دلم از دوست غباری دارم…

اس ام اس عاشقانه درباره باران

جمله های زیبای عاشقانه درباره باران

www.ranginsms.ir

جمله های عاشقانه درباره باران

چتر نمی‌خواهد هوای بارانی، تو را می‌خواهد !
::
::
کمی آرام تر باران…
او دیگر کنارم نیست !
::
::
زیر بارانم بی چتر …
تنها بینی سرخم لو میدهد مرا که باریده ام همراه ابرها، اما…
تابلوی قشنگی شده ایم: من و جاده و باران !
::
::
باران ببار … ببار که شاید پس از بارش تو به یادش رنگین کمانی در دلم برپا شود !
::
::
باران ! باران ! با تو قراری دارم
یک لحظه مبار با تو کاری دارم
وانگاه چنان ببار ، کابم ببرد
من در دلم از دوست غباری دارم…
::
::
غصه می سوزد مرا ، باران ببار
کوچه می خواند تو را ، باران ببار
ابرها را دانه دانه جمع کن
بر زمین دامن گشا ، باران ببار
خاک اینجا تشنه ی دلتنگی است
آسمان را کن رها ، باران ببار
باغبان از کوچه باغان رفته است
ابر را جاری نما ، باران ببار
موج میخواهد بیابان سکوت
با خوِد دریا بیا ، باران ببار
تا بیاید آن بهار سبز سبز
تازه تر باید هوا ، باران ببار
سینه ام آشوب و دل خونابه است
غصه می سوزد مرا ، باران ببار
::
::
باران مهر آسمان است نه بغض آن ، همانند آدمیان مهرورزی که می بارند و کینه توزانی که خشک و بی نشانند .
“ارد بزرگ”
::
::
بارش باران تپش زندگی و مهربانی است .
“ارد بزرگ”
::
::
نمک روی زخم است بارانی که بی تو می بارد !
::
::
گونه هایت خیس است ؟
باز با این رفیق نابابت ، نامش چه بود ؟ هان ! باران …
باز با “باران” قدم زدی ؟
هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها
همدم خوبی نیست برای درد ها
فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر میکند …
::
::
عصر جمعه دلگیر تر میشود وقتی باران باشد و تو نه !
::
::
باران ببار … ببار بر سر همه آنان که ایستاده اند زیر آسمان تنهایی ها …
::
::
خردمندان همچون باران بر اندیشه های تشنه می بارند و دگرگونی های آینده را موجب می گردند .
“ارد بزرگ”
::
::
نم نم باران، سبب بیداری خاک گشته و آن را شکوفا می کند ، خرد هم ناگهان پدید نمی آید زمانی بس دراز می خواهد و روانی تشنه باران .
“ارد بزرگ”
::
::
آدم ها خیلی زود همراهان صمیمی را فراموش میکنند …
همین که باران بند آمد خیلی ها چتر هایشان را جا میگذارند …
::
::
باران نبار ؛ من نه چتر دارم نه یار …
::
::
باران از جنس من است و من از جنس باران …
هر دو بی هدف می باریم به امید رویش یک امید از جنس عطر تنت !
زود برگرد ، باران نزدیک است !
::
::
چه بارانی ! اما چه فایده ؟
تو اینجا نیستی و باران بی تو یعنی سوزاندن تن سیگار !
::
::
میگویند باران که میزند بوی “خاک” بلند می شود …
اما اینجا باران که میزند بوی “خاطره ها” بلند میشود !
::
::
و به تو دوست عزیز:
هیچ بارانی رد پای تو را از ذهنم نخواهد شست
::
::
باران
از چشم یا آسمان
فرقی نمی‌کند
باران وقتی بر زمین افتاد
دیگر باران نیست
::
::
دیشب که باران آمد میخواستم سراغت را بگیرم اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم باز زیر چتر دیگرانی …
::
::
باران ببار و تمام خاطره ها را بشور
تمام دوستت دارم ها
تمام عاشقانه ها
ببار که من هم شرم نکنم، من هم ببارم !
::
::
باران که بند بیاید تازه خاطره شروع می کند به چکه کردن !
::
::
وقتی دلم گرفت ، زیرِ بازان گریه کردم …
وقتی اشکهایم میان قطره های باران گم شدند ، تازه فهمیدم غمِ من چقدر کوچک است و غمِ آسمان چقدر بزرگ …
::
::
باران خیال تو آخر می کشد مرا …
ای کاش بر تن خـیسم چتر میشدی …
::
::
وقتی به هوای دیدنت قلب ابرها هم تند تند میتپد …
یاد تو مثل چیزی شبیه یک قطره باران بر لب های خشک و ترک خورد ام لیز میخورد …
::
::
بازباران خواهد امد عاشقانه
بر سر من
چتر ندارم
خیس خواهم شد
ولی بگذر
میشود حمام عاشقانه
::
::
بارونو دوست دارم هنوز،چون تو رو یادم میاره
حس میکنم پیش منی،وقتی که بارون میباره
بارونو دوست دارم هنوز،بدون چتر و سرپناه
وقتیکه حرفای دلم،جا میگیرن توی یه آب…
::
::
باران ببار …
بگذار اشک هایم غریب نباشند …
::
::
هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم …
می گویند باران رساناست ؛ شاید دستهای من را هم به دستهای تو برساند !
::
::
این هوای خوب بارانی ، حال خوب می خواهد … ولی حیف !
::
::
به هنگام نکوهش هنگامه باران ، به بهره اش نیز بیاندیش .
“ارد بزرگ”
::
::
یک نفر هست که از پنجره ها
نرم و آهسته مرا می‌خواند
گرمی لهجه ی بارانی او
تا ابد توی دلم می‌ماند
::
::
اگر باران ببارد باز می آیم درون کوچه امید و از ترکیب دستانم برایت چتر میسازم، مبادا قطره ای باران بیازارد نگاه مهربانت را …
::
::
آهای تو …
توی این روزهای بارونی فکری به حال جای خالیت کردی ؟
::
::
زیر چتر مهربانیت مرا پناه میدهی ؟
بارانی ام امشب …
::
::
تا یادت می کنم باران می آید …
نمیدانستم لمس خیالت هم وضو می خواهد !
::
::
دل من کلبه بارانی است و تو آن باران بی اجازه ای که ناگهان در احساس من چکه می کنی …
::
::
تلنگر کوچکی است باران ، وقتی فراموش می کنیم آسمان کجاست !
::
::
کاش نامت باران بود ؛ آنوقت تمام مردم شهر همراه با من برای آمدنت دعا می کردند…
::
::
پشت پنجره نشسته ام و باران میبارد …
ناودانی چشمانم سرازیر شده است !
::
::
باران باش و ببار ،
نپرس کاسه های خالی از آن کیست.
“کوروش کبیر”
::
::
بارش باران از پستان گیتی ، فرزندان را در دل خاک جانی می دهد و زندگی را هویدا می کند و چه نیک مردان و زنانی که می بارند برای شکوفا شدن بستر آیندگان .
“ارد بزرگ”

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 305
  • بازدید سال : 401
  • بازدید کلی : 125,226