loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 63 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس های دلبری جدید

 

اس ام اس های دلبری جدید

دلم خواهد که دلدارم تو باشی … عزیز و دلبر و یارم تو باشی … به هرجمعی خریدارم تو باشی … گل و باغ و چمنزارم تو باشی
::
::
مثل قناری در قفس هر شب هوایت میکنم … آسمان کوچکی دارم ، آن را فدایت میکنم
::
::
خوب من کاش از این فاصله حس میکردی ، لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند
::
::
دختره از پسره پرسید: من خوشگلم؟ گفت : نه ؛ گفت دوستم داری؟ گفت : نوچ ؛ گفت : اگه بمیرم واسم گریه میکنی؟ گفت: اصلا ؛ دختره چشماش پر از اشک شد. هیچی نگفت. پسره بغلش کرد و گفت تو خوشگل نیستی ، زیباترینی ، تو رو دوست ندارم چون عاشقتم ، اگه بمیری برات گریه نمیکنم چون منم میمیرم…

اس ام اس های دلبری جدید

 

اس ام اس های دلبری جدید

دلم خواهد که دلدارم تو باشی … عزیز و دلبر و یارم تو باشی … به هرجمعی خریدارم تو باشی … گل و باغ و چمنزارم تو باشی
::
::
مثل قناری در قفس هر شب هوایت میکنم … آسمان کوچکی دارم ، آن را فدایت میکنم
::
::
خوب من کاش از این فاصله حس میکردی ، لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند
::
::
دختره از پسره پرسید: من خوشگلم؟ گفت : نه ؛ گفت دوستم داری؟ گفت : نوچ ؛ گفت : اگه بمیرم واسم گریه میکنی؟ گفت: اصلا ؛ دختره چشماش پر از اشک شد. هیچی نگفت. پسره بغلش کرد و گفت تو خوشگل نیستی ، زیباترینی ، تو رو دوست ندارم چون عاشقتم ، اگه بمیری برات گریه نمیکنم چون منم میمیرم…
::
::
قسم به love پاکم … ز عشق you هلاکم … ای گل ریشه ریشه … دوست دارم همیشه
::
::
اگر به دامن وصل تو دست من نرسد ، کشیده ام در آغوش آرزوی تو را !
::
::
میگن عادت از عاشقی بدتره ؛ پس هیچ وقت کسی رو که بهت “عادت” کرده رها نکن
::
::
از بانک دوستی شعبه صفا مزاحمتون میشم، حساب محبتتون خالی شده! هرچه سریعتر حسابتون را با یک پیام پر کنید !!
::
::
عشق از درد دوری بهتر است … عاشقم کرده ولی گفته صبوری بهتر است
::
::
بگم سلام دل میگیره ….. بگم علیک دل میمیره ….. فقط میگم دوست دارم ….. اینجور دل آروم میگیره …..
::
::
الهی زندگیت طعم عسل شه … دعای دشمنت هی بی اثر شه … ستارت تا ابد روشن بمونه … سیاهی راه خونت رو ندونه … الهی مرغ عشق آرزوهات … سرشب تا سحر یکدم بخونه
::
::
عجب دنیاییه ! دل ، دل منه ، مال منه ، تو سینه منه ، اما واسه تو میزنه !!!
::
::
میگن نارنگی چون پوستش زود کنده میشه پیش مرگ همه میوه هاست، نارنگیتم هلو !!
::
::
زندگی مثل مردابه ، شاید زیبا نباشه ولی میشه توش نیلوفری مثل شما پیدا کرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 342
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 342
  • بازدید ماه : 506
  • بازدید سال : 602
  • بازدید کلی : 125,427