loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 65 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

متن آهنگ پری پری علیرضا روزگار

 

متن آهنگ پری پری علیرضا روزگار

کسی که من دوسش دارم دوسم نداره
پری پری
یه جورایی سر به سر دلم میزاره
پری پری
میدونه من عاشقمو همش میخوامش
پری بازم داغ توی این دلم میزاره
پری پری
ببین دوسم نداره…

متن آهنگ پری پری علیرضا روزگار

 

متن آهنگ پری پری علیرضا روزگار

کسی که من دوسش دارم دوسم نداره
پری پری
یه جورایی سر به سر دلم میزاره
پری پری
میدونه من عاشقمو همش میخوامش
پری بازم داغ توی این دلم میزاره
پری پری
ببین دوسم نداره…
پری پری
آره دوسم نداره
دوستم نداره من دلم باهاشه
اسیر خنده هاشه
کاری کرده که دل لحظه به لحظه تو هواشه
دوستم نداره من دلم باهاشه
اسیر خنده هاشه
کاری کرده که دل لحظه به لحظه تو هواشه
دلم گرفته از نا مهربونیش
عمری نشستم پای بد و خوبیش
اما دوسم نداره ولی خیلی میخوامش
با یکی دیگست ولی هنوز می پامش
اون منو برده از یاد میدونم
هستیمو داده بر باد میدونم
دلم گرفته از نا مهربونیش
عمری نشستم پای بد و خوبیش
اما دوسم نداره ولی خیلی میخوامش
با یکی دیگست ولی هنوز می پامش
اون منو برده از یاد میدونم
هستیمو داده بر باد میدونم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 389
  • بازدید سال : 485
  • بازدید کلی : 125,310