loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 70 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس گریه دار عاشقانه

 

اس ام اس گریه دار عاشقانه

 از آن جمله هایی ام که انتهایش سه نقطه میخواهد…!

حال هرطور میخواهی تفسیرم کن!
::
::
هر چه از دست میرود بگذار برود…
چیزی که به التماس آلوده باشد را نمیخواهم…
هرچه که باشد…
::
::
مچاله شده ام در خود با بوی سیگار…
طعم تلخ چای مانده…
پنجره را باز نکن…
امروز میخواهم غمگین باشم…
::
::
کارم از یکی بود و یکی نبود
گذشت..!
من در اوج قصه گم شده ام…!
::
::
انتظار دارند برقصم…
در دنیایی که…
هیچ آهنگی از آن…
مرا تحریک نمیکند…

اس ام اس گریه دار عاشقانه

 

اس ام اس گریه دار عاشقانه

 از آن جمله هایی ام که انتهایش سه نقطه میخواهد…!

حال هرطور میخواهی تفسیرم کن!
::
::
هر چه از دست میرود بگذار برود…
چیزی که به التماس آلوده باشد را نمیخواهم…
هرچه که باشد…
::
::
مچاله شده ام در خود با بوی سیگار…
طعم تلخ چای مانده…
پنجره را باز نکن…
امروز میخواهم غمگین باشم…
::
::
کارم از یکی بود و یکی نبود
گذشت..!
من در اوج قصه گم شده ام…!
::
::
انتظار دارند برقصم…
در دنیایی که…
هیچ آهنگی از آن…
مرا تحریک نمیکند…
::
::
خدایا
دلم مرهمی می خواهد ازجنس خودت
نزدیک
بی خطر
بخشنده
بی منت!!
::
::
شاید باشند همین حوالی
کسانی ک
ن ازروی ترحم بلکه از صمیم قلب
خالصانه دوستمان داشته باشند..
::
::
اون قدیمادلت واسم می سوخت چون دوستم داشتی
ولی الان دوستم داری،چون دلت واسم میسوزه..
ببین این”من”رو”تو”داغون کردی..
::
::
بایدب اوگفت:نگرانی
دنیاک ب آخرنرسیده
من نشدیکی دیگه
توک عادت داری
::
::
دیگر ازآن همه شیطنت وشلوغی خبری نیست..
اونقدر بخاطر ضربدرهای جلوی اسمم چوب روزگار راخوردم ک تبدیل شدم ب ساکت ترین شاگرد کلاس زندگی..
::
::

میشه بگی درس عبرت چندواحده؟
لامصب هرچی پاس میکنم تموم نمیشه
::
::
یه آهنگایی
یه خیابونایی
یه لباسایی
یه حرفای خاصی
یه خوراکیایی
یه عطرایی
یه جاهایی
شایدهیچی نباشن
امایه وقتایی
خیلی عذاب آورن
واسه یه آدمایی…
::
::

ب گمانم نفسی فرصت دیدن داریم،تاته کوچه فقط حق دویدن داریم،نشکند پشت دل ما ز غمه حادثه ها،مثل یک بیدفقط حق خمیدن داریم..
::
::
یلداترین شب هایم
درآغوش رختخوابى
بدون تو بوده است..
::
::
داشتم با خودم رفقای بامرام رو میشمردم،دیدم با تو میشه یکی…
::
::
بعدمرگم می نویسم قاتل تویی..¤دیوانه ی عشقت منم عاقل تویی..¤جان دربدن دارم ولی قلبم تویی..¤تازنده ام خواهی نخواهی عشقم تویی..
::
::
فاصله قدرت نداره که توروازم بگیره/دستتو بذارتودستم تاکه فاصله بمیره/اگه فاصله بمیره توروتوبغل میگیرم/توی آغوش قشنگت مثله فاصله میمیرم
::
::
این روزها سپیده ک میزند
بیدار نمیشوم..
میمیرم ازاینکه زنده ام..
::
::
کاش میشد قلاده دورگردن بعضی آدما بندازی
هم هویت دار میشدن..
هم هارنمیشدن..
مریم
::
::
ب من مجوز چاپ نمیدهند
میگویند داستانی ک نوشته ای قابل باور نیست..
من فقط خاطراتم رانوشته بودم..
همین!
::
::

این باررا بجای تمام باران های ب صورت زده ام..
بجای تمام خوابهایی ک از درد چشمانم گریختن..
فریاد میخواهم
فریادی تاانتهای زندگی ام
فردایی ب بلندی تمام آه هایم
این باررا فریادی میخواهم، برای خالی شدن..
::
::
این روزهاکودک درونم بازی گوشی را فراموش کرده است..
راستش رابگو خودم ب درک!
قلب این روهم شکستی..
::
::

خودرا نرنجان،آنکه بودنت را قدر ندانست..لایق حضور در فکرت هم نیست..
::
::
آهای مرغ عشق
فخر نفروش!
معشوق توهم ب لطف قفس است ک وفادار مانده..
::
::
ب سلامتی اون حس هایی ک نمیشه ب اشتراک گذاشت
ن تو نت و ن جای دیگه!
فقط باید بریزی توخودت..
::
::

اگه یه روز همه فراموشت کردند من با توأم،اگه همه به تو ظلم کردند من با توأم،ولی اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!
::
::
نه بغضی…
نه فریادی…
فقط صدای چیک چیک باران…
این منم که روی وسعت دل زمین میگریم….
::
::
از حال من اگر میپرسى،جوابى نیست جز خوبم،شکر!?اما تو بدان؛دلتنگى،دلتنگى،دلتنگى و دیگر هیچ.?
::
::
باران که می آید دلم بیشتر برایت تنگ میشود ، راه می افتم بی چتر … من بغض می کنم … آسمان گریه .?
::
::

خدایا!من رادربرابربعضی دوستانم محافظت کن خودم ازعهده ی تمام دشمنانم برمی آیم.
::
::

چرا هربارکه باخودم میگم:
به جهنم که رفت…
بازبغض گلومومیگیره؟
::
::
سلامتی اون رفتگری که تو این هوا به عشق زن و پچش خیابونا رو جارو میزنه
::
::
دلم شیشه ی سختی بود اما آسان شکست …با زبان تو …
::
::
یه ستاره توی این شب / از توی پنجره پیداست / توی آسمون چه غوغاست / آخه امشب شب یلداست
::
::

من واقعأ تنهام.حتی سایه ی خودمم دیگه همراهیم نمیکنه.من باعثه رنجش مامانم شدم.تو اوجه احمق بازیام بخاطره نیما اصلأحواسم به بیماری مامانم نبود.اون رفته پیشه خدا…نه نیما لیاقته داشتن منو داشت نه من لیاقت داشتن مامانمو.عذاب وجدان دارم وپشیمونم….
::
::
طعم اولین هم آغوشی با تو را حتی در بهشت هم نمیتوانم تجربه کنم….
زمین به کنار!
::
::
مدتهاست…
دلم شروعی تازه میخواهد…
تو بیا…
مرا دوباره آغاز کن…
::
::
کاش همیشه درکودکی میماندیم تابجای دل هایمان سرزانوهایمان زخم میشد…
::
::
انصاف نیست ، رفتنش با خودش باشد…فراموش کردنش با من . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 414
  • بازدید سال : 510
  • بازدید کلی : 125,335