loading...
رنگین اس ام اس | اس ام اس برای همه
محصولات فروشگاه سایت

amir hossin بازدید : 69 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

اس ام اس های غمگین ٢٠١٢ جدید

 

اس ام اس های غمگین ۲۰۱۳  جدید

حسرت یعنی شانه هایت دوش به دوشم باشد اما نتوانم از دلتنگی به آن پناه ببرم..حسرت یعنی تو.. که در عین بودنت داشتنت را آرزو
میکنم.. تقدیم به تو رفیق قدیمی.. شدی حسرتم کاش میفهمیدی..
::
::
چگونه بگویم؟
اصلأ از چه بگویم؟
از این همه تنهایی؟
یا از اینکه مرحم تنهاییم فقط سیگار شده؟
ولى بدون این مرحم الان جاى خالیه تورو واسم پر میکنه!
منو درک مىکنه.
همون کارایى که تو هیچوقت نکردى…
::
::
وقتى که میخواهى برایت پیش خدا دعا کنم،
نمیگویم هیچوقت آسمان دلت ابرى نشود!آخه…
دلى که ابرى نشود آسمانش قشنگ و تروتازه نمیشود!
اما دعا میکنم گاهى اوقات و به اندازه ایى بارانى شویى،
باران بهارى!که رعدوبرقهاى وحشتناک آنرا دلهره آور نکند!
بارانى که بتوان زیر نم نم آن بدون چتر با دوست خلوت کرد…
::
::
چقدر دوست داشتم تمام دلتنگى هاى این روزا رو با کسى تقسیم میکردم و یا کسی بود که براى گوش دادن به درد دلاى من بماند.
حتى براى چند لحظه…
اما فاصله ى زیادى بین ما است..،
فریاد میزنم…
گویا صدایم را نه تو میشنویی و نه کس دیگه اى…

اس ام اس های غمگین ٢٠١٢ جدید

 

اس ام اس های غمگین ۲۰۱۳  جدید


::
::
خدایا
دراین شب هاچه خاموشم
به یادتوهم آغوشم
به من گفتى وفادارى
چه شدکردى فراموشم؟
“خدایاخیلى وقته فراموشم کردى اصن منویادت میاد؟”
::
::
۲ جاده در نقطه ای از هم جدا شدند. من جاده ای را که کم گذر بود برگزیدم. تمام تفاوت ها ناشی از این انتخاب بود!
::
::
پیامهایم گاه گاه است…آنچه ابدیست یادتوست!
::
::
همه پلهای پشت سرم راخراب کردم..از عمد!راه اشتباه را نباید برگشت!..
::
::
آشوب همان حس غریبیست که وقتی به لب های تو لبخندنباشد دارم..
::
::
چشمانم خسته است و نبض ذهنم افتاده،کاش نگاهت یک قدم نزدیک تر بود!
::
::
آدمایی که ساکت سوار تاکسی میشن و تا مقصد از پنجره بیرون رو نگاه میکنن،آخرشم بدون هیچ حرفی،کرایه رو میدن و میرن،آدمای
خسته ودلتنگی هستن;سر به سرشون نذارین . . .
::
::
“رویاهایم”را امشب میگذارم پشت در: بیچاره رفتگر چه بار سنگینی دارد
::
::
کاش انسانها همان قدر که از ارتفاع میترسیدند،کمی هم از پستی حراس داشتند
::
::
درددارد!?کسی تنهایت بگذاردکه به جرم بااوبودن…همه تنهایت گذاشتند!
::
::
اینجا رادیو “دل” است.صدای مرااز عمق “قلبم” میشنوید،این یک پیامک نیست،یک “احساس”پاک است که میگوید:فراموشی درمرام ما
نیست…!
::
::
خیلی وقت است تمام درها را باز گذاشته ام، نه خیالت میرود نه تو می آیی.
::
::
حجم خالی تو باوجود هیچکس پر نمیشود حالا هی بگو “دوستان جای ما”
::
::
اگرعشق،عشق باشد زمان حرف احمقانه ایست… “فروغ فرخزاد”
::
::
“من به یاد دل و دل یاد تو را میگیرد / دل اگر یاد عزیزش نکند،می میرد”
::
::
از هجر نیست بلایی بتر ، ولی بدتر ز هجر از غم هجران نمردن است
::
::
اگه یه روزبفهمم دوستم ندارى
میرم مثل جوجه هاى زردتپلى وسط باغچه مىشینم دادمیزنم پیشی بیامنوبخور.
::
::
میروی شاد و
دریغ..
و نمیدانی هیچ،
بغض این فاصله ها
کمر صبر مرا،میشکند.
::
::
به سلامتی تورفیقی که نه دنیاعوضت میکنه نه من بادنیاعوضت میکنم .
::
::
گویند گنج در ویرانه هاست چه گنجی از تو بهتر وچه جایی ازدلم ویرانه تر .
::
::
بازی تمام شد?توبردی?حالانقابت رابردار?بگذارببینم زندگیم رابه که باختم
::
::
سراپا اگر زرد وپژمرده ایم،ولی دل به پاییز نسپرده ایم. چو گلدانی خالی لب پنجره، پراز خاطرات ترک خورده ایم.

::
::
هر کس زخم های دستم را دید پرسید :چرا با خود چنین کردی؟اما هیچکس زخم های بزرگ دلم را ندید تا بگوید:چرا با تو چنین
کردند….
::
::
خداوندا مسیر زندگى ما را عوض کن قسمت آسفالتش توى دهانمان افتاده!
::
::
خودنویس محبتم راازسیاهی شب پرمیکنم وبرسپیدی صبح مینویسم همیشه به یادتم.
::
::
میدونی فرق نارگیل بزرگ با نارگیل کوچیک چیه؟نمیدونی عیبی نداره از یه میمون دیگه میپرسم
::
::
خدایا بت بود،
‏”بت شکن” فرستادی…
من پر از بغضم،
‏”بغض شکن” هم داری؟!
::
::
دوچیزحیرانم میکند:یکی آبی دریا که میبینم ومیدانم که نیست ودیگری صفای باطن زیبایت که نمی بینم ومیدانم که هست…
::
::
کاش لاغر میشدم، کاش میشد!
خیلی لاغر، ده کیلوبشم!
نه سنگینه براش، پنج کیلوبشم!
تادوباره برم رو پاهای مامانم بخوابم
بسلامتی مادرم
::
::
بودن آنها که دوستشان داریم زمین را زیباتر میکند، پس “همیشه باش” تا زمین زیباتر باشد
::
::
کاش?دل به دل،?راه داشت..?
::
::
با کدام بال میتوان?از زوال روزها و سوزها گریخت؟ با کدام اشک میتوان پرده بر نگاه خیره زمان کشید؟ با کدام دست میتوان?عشق را به بند
جاودان کشید؟
::
::
شهامت میخواهد دوست داشتن کسی، که شایدهیچ وقت،هیچ زمان..سهم تو نخواهد بود!
::
::
گاه فقط ازکل دنیا دلت یکی رامیخواهد ومیدانی تا ابدهم که خداخداکنی به دستش نمیاری!میدانی که باید بگذاری وبگذری!
::
::
یادتو حس قشنگی است،که در دل دارم…
چه توباشی،چه نباشی…”نگهش میدارم”
::
::
سکوت تو چه عمق میدهی تنهاییم را..
::
::
تایادی هست،من به یادتوام،مگر آن روزکه نه منی هست،نه یادی،نه خیالی..
::
::
تنهایی یعنی:
تنها باشی و
تنها باشه
ولی حاظر نباشه
باتو باشه..
::
::
معشوق من ستاره سهیلی است،
ک عمرم ب قرارهای عاشقانه اش قد نمیدهد…
::
::
آخر ب چکار من می آیند
آفتاب و ماه
وقتی تو نباشی..
::
::
بیاد آوردنت هرروز
دردآورترین شکل فراموشی است..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات فروشگاه سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 328
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 328
  • بازدید ماه : 492
  • بازدید سال : 588
  • بازدید کلی : 125,413